Forums / Off Topic / evening drive thru..

5 years 4 weeks ago, 7:15 PM

greg az

greg az's picture

Secretary of Homeland Security
Join Date:
Oct 2009
New York, NY, French Polynesia
evening drive thru..

Guys i am sorry, but Bones is coming on (yeah i know, let the easy jokes go pls) i promised my baby i would watch it with her, and 10 late right now, so back pretty quick..

Hello to all, well done Hamp.. Have a couple of T's and (no 1911's but irrelevant) love em.. Did ya all catch the thread about HD.. im still sick about that.. some of us wear the bar and shield on our skin (have two of them) and this is just flat wrong.. More on that later..

What else.. sheesh old and slow and all "froze up" with having to hurry.. what a lop i be..

Ok, hi Pard, hope your feeling better Adam, Runs.. glad you have that hi and tight (hair Ebear) thing going on.. Why is it that other gender hates short hair.. Let mine grow as long as i could handle it, and today was it.. You guy's all know me, not like i shave it like Dave was talking about.. Anyway i'm in the doggie house.. (Hamp thats the reason dogs win over cats bro) the pup knows and understands..

I'm sure i have a lot of very important thoughts but i'll share them when i come back.. ya all take care till then..

a man has to hold his word, hold his beliefs, and hold a good sight picture.
5 years 4 weeks ago, 9:12 PM

Bigshot Nobody

Bigshot Nobody's picture

Lieutenant General
Join Date:
Oct 2009
Greg, Stiletto Yo

Got my stolen truck back home a while ago greg,,, so I'm gonna try to wind down now aye and hang out here a bit. The market sucks right now so won't be able to get a good trade in till tomorrow during the Non-Farm Payroll report in the morning.

Peyton(beautiful name by the way) nice getting to howdy you too. Would have liked to have met when I was all around Coral Gables aye. Welcome to Gunsluts, and true, watch out for the Slutguns here too,,, we get a little messed up with the fun here once in a while and it will have you ROFL at times.

"We fight not for Glory nor for Honors; but only and alone we fight for Freedom, which no Good Man surrenders but with his life" - Robert the Bruce "Declaration of Arbroath"
5 years 3 weeks ago, 11:03 AM


LoL Slutguns ?? Thanks for the welcome though and yeah it would have been nice to meet you too !!

Who's Online

Guns Lot Activity
Currently Active Users: 845 (0 members and 845 guests)

Users Active within the last 24 hours
captmax, LLE, tallguy007, jpdental, jf.chandler sr., DanH
Guns Lot Statistics
Stats Topics: 8,823, Comments: 163,087, Members: 23,517
Welcome our newest member: Hank6046

Recent Activity