Cans... whats left of them...lol

This page has been flagged by the community. You must be at least 18 years old to view this page.

5 Comments

3 years 48 weeks ago, 3:36 PM

luckybychoice

luckybychoice's picture


Rank:
Secretary of the Treasury
Points:
6774
Join Date:
May 2009
Location:
United States
they

ain't gonna bother you no more...

i tried being reasonable,i didn't like it, NRA LIFE MEMBER,USMC VETERAN
3 years 48 weeks ago, 9:52 PM

Warner357

Warner357's picture

Rank:
Major General
Points:
347
Join Date:
Sep 2008
Location:
St.Albans, West Virginia, United States
lol

lol. yeah, isn't that the truth.. not like i need to drink diet crap anyways...lmao

MONTANI SEMPER LIBERI
3 years 48 weeks ago, 11:15 PM

zx12rmike

zx12rmike's picture

Rank:
President Pro Temp
Points:
7870
Join Date:
Dec 2008
Location:
commiefornia, United States

Warner357, I will give a crap about the cans after I have seen the weapon that immobilized them!! I went thru your posts, Bushmaster nice.

"We cannot defend freedom abroad by deserting it at home" Thomas Jefferson
3 years 48 weeks ago, 10:16 PM

Warner357

Warner357's picture

Rank:
Major General
Points:
347
Join Date:
Sep 2008
Location:
St.Albans, West Virginia, United States

yeah i have a bushmaster 223 with just a scope on it and thats all as of now. i love the gun alot. i love destroying targets with it and watching them explode after hitting them with a round :D

MONTANI SEMPER LIBERI
3 years 48 weeks ago, 12:18 AM

ACE

ACE's picture

Rank:
Lieutenant General
Points:
1501
Join Date:
Jul 2010
Location:
Puryear, Tennessee, United States
SamD

U have a PM!!!!!!

“When firearms go, all goes. We need them every hour.”- George Washington
Warner357's picture
Posted by: Warner357
3 years 48 weeks ago
Views:
1,867
Comments:
5

Rating Overview

This text will be replaced

Recent Activity