Finished deal

Finished deal

More From Warner357

8 Comments

5 years 23 weeks ago, 7:25 PM

Ebear

Ebear's picture

Rank:
Speaker of the House
Points:
8497
Join Date:
Jun 2008
Location:
elgin, il, United States
cool

kinda reminds me of GI-JOE.....Its kinda old school

...check... G-AZ
5 years 23 weeks ago, 7:35 PM

Warner357

Warner357's picture

Rank:
Major General
Points:
347
Join Date:
Sep 2008
Location:
St.Albans, West Virginia, United States
thanks

i think it turned out good for it being my 1st free hand camo on anything

MONTANI SEMPER LIBERI
5 years 23 weeks ago, 7:37 PM

Ebear

Ebear's picture

Rank:
Speaker of the House
Points:
8497
Join Date:
Jun 2008
Location:
elgin, il, United States
lol

now ya gonna cammo everything you see huh????

...check... G-AZ
5 years 23 weeks ago, 7:46 PM

Warner357

Warner357's picture

Rank:
Major General
Points:
347
Join Date:
Sep 2008
Location:
St.Albans, West Virginia, United States

nah, dont think ill do that. however i am going to have my truck (lowered s-10) painted the matte black style paint like the stealth bomber planes have.

MONTANI SEMPER LIBERI
5 years 23 weeks ago, 7:54 PM

Ebear

Ebear's picture

Rank:
Speaker of the House
Points:
8497
Join Date:
Jun 2008
Location:
elgin, il, United States
holy shit!!!!

you are definatly hard-core!!!lolol,,,go for it

...check... G-AZ
5 years 23 weeks ago, 8:04 PM

Warner357

Warner357's picture

Rank:
Major General
Points:
347
Join Date:
Sep 2008
Location:
St.Albans, West Virginia, United States
what would you say if?

if i said that the next truck id like to get/build would be a 4x4 extended cab 98+ s-10, lift it 4inches and paint it od green on some decent all terrain tires? lol

MONTANI SEMPER LIBERI
5 years 23 weeks ago, 9:12 PM

runawaygun762

runawaygun762's picture

Rank:
Vice President
Points:
8929
Join Date:
Nov 2008
Location:
Richland, MO, United States
WAKE UP!!!!!

Not much going on here, huh? It's like a graveyard, pretty dead.

"I have always been a soldier. I have known no other life. The calling of arms, I have followed from boyhood. I have never sought another." From The Virtues of War, by Steven Pressfield.
5 years 23 weeks ago, 9:15 PM

Warner357

Warner357's picture

Rank:
Major General
Points:
347
Join Date:
Sep 2008
Location:
St.Albans, West Virginia, United States

wide awake (for now..lol)

MONTANI SEMPER LIBERI
Warner357's picture
Posted by: Warner357
5 years 23 weeks ago
Views:
618
Comments:
8

Rating Overview

This text will be replaced

Recent Activity