greasypaws in his new GunsLot shirt!

greasypaws in his new GunsLot shirt!

More From

by Anonymous
14,400 views
by Anonymous
685 views
by Anonymous
1,320 views
by Anonymous
696 views
by Anonymous
1,415 views
by Anonymous
1,159 views

17 Comments

6 years 5 weeks ago, 7:14 PM

Anonymous

my russian sks

i like this gun!

5 years 50 weeks ago, 1:26 PM

LLE

LLE's picture

Rank:
General
Points:
2910
Join Date:
Jul 2008
Location:
United States

What is your opinion of the fold-up stock for shooting comfort and accuracy?

PS: You might want to consider smiling a little.......We are mostly all friends, here, and you are scaring the shit out of me!! LOL

Too old to fight, Too old to run, guess that's why I carry a gun! "would someone show this asshole the way out of town".[Rabbi Avram Belinski-aka "The Frisco Kid"]
6 years 5 weeks ago, 7:19 PM

Ebear

Ebear's picture

Rank:
Speaker of the House
Points:
8497
Join Date:
Jun 2008
Location:
elgin, il, United States
damn grease

and you think mexicans look menacing?? lol..crack a smile !!!!

...check... G-AZ
6 years 5 weeks ago, 7:20 PM

Anonymous

that's

how i roll!cocked,locked and ready to rock!

6 years 5 weeks ago, 7:24 PM

Ebear

Ebear's picture

Rank:
Speaker of the House
Points:
8497
Join Date:
Jun 2008
Location:
elgin, il, United States
lol

hey, how much does it hurt to shoot that with just the gun grip?

...check... G-AZ
6 years 5 weeks ago, 7:55 PM

Anonymous

shooting with

the pistol grip aint bad at all

6 years 5 weeks ago, 9:54 PM

FreedomMilitaria

FreedomMilitaria's picture

Rank:
Major General
Points:
405
Join Date:
Aug 2008
Location:
Lebanon, MO, United States
russian

please tell me you still have the original russian stock.....

If you do not stand behind our troops...please stand in front of them....
6 years 5 weeks ago, 9:58 PM

Reaper308

Reaper308's picture


Rank:
Secretary of Defense
Points:
6226
Join Date:
Jun 2008
Location:
Airstrip One, Oceania
my thoughts exactly.

my thoughts exactly. GREASY!!

"Proelium Comminus Auctoritate" "Sometimes the light at the end of the tunnel is a muzzle flash."
6 years 5 weeks ago, 10:02 PM

Ebear

Ebear's picture

Rank:
Speaker of the House
Points:
8497
Join Date:
Jun 2008
Location:
elgin, il, United States
lmao

look at that face!!!!!!!!!you look like someone stole your road kill!!!!!!!!!lololol

...check... G-AZ
6 years 5 weeks ago, 10:08 PM

Anonymous

russian

yes,i have the original stock,bayonet and handgaurd/gas tube put away nice and safe!

6 years 5 weeks ago, 12:47 AM

Quinton

Quinton's picture


Rank:
General
Points:
2532
Join Date:
May 2007
Location:
Scottsdale, Arizona, United States

Cool Gun, cool shirt ;)

"Under a scientific dictator education will really work - with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution." - Aldous Huxley
6 years 1 week ago, 10:51 PM

coldfront

coldfront's picture

Rank:
Lieutenant General
Points:
1281
Join Date:
Nov 2008
Location:
virgina
nice piece greasy

nice piece greasy

Confucious say: Go to bed itchy asshole, wake up stinky pinky
5 years 50 weeks ago, 1:43 PM

raffycanlas

raffycanlas's picture

Rank:
General
Points:
2636
Join Date:
Nov 2008
Location:
New England Territory
greasypaws

nice dreamcatchers hanging on the wall lol, btw, where can i buy tht shirt?

I'm just another damn yankee with a loaded gun looking for some fun!
5 years 37 weeks ago, 4:09 PM

Reaper308

Reaper308's picture


Rank:
Secretary of Defense
Points:
6226
Join Date:
Jun 2008
Location:
Airstrip One, Oceania
dreamcatchers

only work if your dream is to be gay. sorry, I couldn't help it

"Proelium Comminus Auctoritate" "Sometimes the light at the end of the tunnel is a muzzle flash."
5 years 10 weeks ago, 7:19 PM

photobear6

photobear6's picture

Rank:
Lieutenant General
Points:
1576
Join Date:
Aug 2009
Damn greasy

you look just like the red neck I used to work with.

America is not at war. The U.S. Military is at war. America is at the Mall. If you don't stand behind our troops, PLEASE feel free to stand in front of them!
5 years 10 weeks ago, 7:55 PM

ecaman

ecaman's picture

Rank:
General
Points:
2613
Join Date:
Jul 2009
Location:
Payson, UT, United States

I've liked SKS's since they first appeared for sale here. I've never owned a Russian one, damn it, always wanted one. I like the way they shoot, & I like the 7.62x39 round too. Congratulations on having one, & kudos to you for keeping the original stock & everything. Have you ever tried the aftermarket detachable magazines for them? I did in one gun, & it was a mistake. Damn thing was the next thing to worthless. I took it off & restored the gun to the way it was. Have you ever tried the aftermarket Monte Carlo stocks (black composite)? I did, & really liked it. I don't have an SKS now - I gave one to a brother-in-law & the other one to a nephew.

If you pick up a starving dog and make him prosperous, he will not bite you. This is the principal difference between a dog and a man. (Mark Twain).
3 years 28 weeks ago, 5:59 PM

tallguy007

tallguy007's picture

Rank:
Lieutenant General
Points:
1993
Join Date:
Aug 2010
Location:
yavin, outer rim, American Samoa
PAWS

you do look like your pic

DEATH BEFORE DISHONOR
Anonymous's picture
Posted by: Anonymous
6 years 5 weeks ago
Views:
1,288
Comments:
17

Rating Overview

User Rating:
(5 votes)
This text will be replaced

Recent Activity