for our 1911 fans

Welcome, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.

get your blindfolds ready!

9 Comments

4 years 4 weeks ago, 3:08 PM

HampsterW

HampsterW's picture

Rank:
Secretary of State
Points:
7723
Join Date:
Jan 2010
Location:
Cottonwood Heights, Utah, United States
Cool vid but I

think it goes a bit beyond cleaning.....LOL

Change you can truly believe in comes from the barrel of a gun---------------------------------------------------------------------------------Ron Paul 2012----Vote the bastards out!---------------------------------
4 years 4 weeks ago, 6:58 AM

Shakleford

Shakleford's picture

Rank:
General
Points:
2439
Join Date:
Feb 2009
Location:
Ft. Worth, Texas, United States

done with a Glock.......bet the video would be alot shorter!

"Two flags fly above my land that really sum up how I feel. One is the colors that fly high and proud the red the white the blue.The other ones got a rattlesnake with a simple statement made, Don’t Tread On Me is what it says"
4 years 4 weeks ago, 7:03 AM

Larry Wagner

Larry Wagner's picture

Rank:
Lieutenant General
Points:
1860
Join Date:
Nov 2009
Location:
Arizona, United States
Very Nice Vid.

I think they should do 2 vids each for a lot of different handguns out there.
One like this with appropriate warnings attached like "If your stupid, don't try this"
& another for field striping & basic maintenance.

Any day above dirt is a good day!!! My New Motto: Where Do I Sign? (Oh yes I would)
4 years 4 weeks ago, 8:03 AM

HampsterW

HampsterW's picture

Rank:
Secretary of State
Points:
7723
Join Date:
Jan 2010
Location:
Cottonwood Heights, Utah, United States

"if you are ebear don't try this", he is still struggling with the sheet metal bolt cover on his AK........What a pussy!!!!....LOLOLOL!!

Change you can truly believe in comes from the barrel of a gun---------------------------------------------------------------------------------Ron Paul 2012----Vote the bastards out!---------------------------------
4 years 4 weeks ago, 8:10 AM

HKBauer

HKBauer's picture

Rank:
Lieutenant General
Points:
1532
Join Date:
Jul 2010
Location:
United States
Damn Hamp

Right out of the gate this morning huh? LOL

4 years 4 weeks ago, 8:19 AM

HampsterW

HampsterW's picture

Rank:
Secretary of State
Points:
7723
Join Date:
Jan 2010
Location:
Cottonwood Heights, Utah, United States
Yep!!!!! fleabear was

mean to me the other day and hurt my feelers, now he's gonna pay...LOL.......If he keeps whining about that cover and cut fingers, I'm gonna mail him a roll of duct tape so he can tape the SOB on....Ha ha ha ha!

Change you can truly believe in comes from the barrel of a gun---------------------------------------------------------------------------------Ron Paul 2012----Vote the bastards out!---------------------------------
4 years 4 weeks ago, 7:10 AM

Shakleford

Shakleford's picture

Rank:
General
Points:
2439
Join Date:
Feb 2009
Location:
Ft. Worth, Texas, United States
That Warning

would be right at home on the Ruger Mark 111! LOL!

"Two flags fly above my land that really sum up how I feel. One is the colors that fly high and proud the red the white the blue.The other ones got a rattlesnake with a simple statement made, Don’t Tread On Me is what it says"
4 years 4 weeks ago, 7:13 AM

Larry Wagner

Larry Wagner's picture

Rank:
Lieutenant General
Points:
1860
Join Date:
Nov 2009
Location:
Arizona, United States
Morning Shak

Gotta agree with ya on that one.

Any day above dirt is a good day!!! My New Motto: Where Do I Sign? (Oh yes I would)
4 years 1 week ago, 10:38 AM

Raz

Raz's picture

Rank:
Lieutenant Colonel
Points:
91
Join Date:
Dec 2010
Location:
United States
Nice...

Very sweet indeed.

The Armory Guild
luckybychoice's picture
Posted by: luckybychoice
4 years 4 weeks ago
Views:
896
Comments:
9

Rating Overview

This text will be replaced

Recent Activity